Wednesday 17 September 2008

29...


...Sem jih dopolnila v soboto. Kaj! Sej magar lahko zacnem govort da jih imam trideset...Vecina pomisl na ta nacin, ampak, kaj, zakaj bi sla v nekej prezgodaj ce pa ni treba. Konc koncev se pa itak se vedno pocutm petindvajset...Ah, ta leta kako se obremenjujemo z njimi. Konc debate, kar je je oziroma kolikor je pac je. Mi, moji prijatelji in Oliverjevi bratje, smo moj rojstni dan mirno zapil v Camdnu. Lustno je blo, vreme dokaj prijetno toplo, da smo zmeraj glasnejse debate lahko premleval zunaj. Noc, sem vsaj jest, zakljucila se v dokaj treznem stanju in dovolj zgodaj za moj lepotni spanec (ki ga bom z leti rabla zmeraj vec, da ohranim mladostno svezino. No, pa smo spet tam...). Skratka, meddrugim sem bla edina, slavljenka, ki sem naslednji dan delala. Sicer pa je bilo to le zatisje pred nevihto, ki se obeta naslednje leto.

No comments: